2018. január 20., szombat

Fogyókúra - Te is megfogadtad?

Szia! Január van, tehát az emberek nagy része még lelkes az új évi fogadalmaik miatt. Nagyon sokan vannak, akiknek az idei céljaik között szerepel a fogyás, vagy az egészségesebb életmód. Ha te is köztük vagy, most mutatok néhány alkalmazást, ami segíthet. Illetve tavaly írtam 5 tippet  a fogyókúrával kapcsolatban, amit itt tudsz elolvasni.

YAZIO
Kalóriaszámláló alkalmazás, de a lehető leghasznosabb. Beállíthatod, hogy milyen magas vagy, hány kiló, milyen típusú munkát végzel (pl. ülő), és hogy mi a célod. Választhatsz, hogy hízni, fogyni, vagy súlyt megtartani szeretnél. Én a fogyást állítottam be, és kiszámította hogy a kívánt eredményt nyolc hét múlva érhetem el, és ehhez mennyi kalóriát kell ennem egy nap. Minden nap be kell írnom, hogy mit ettem egész nap és kiszámolja, hogy akkor mennyi kalóriát vittem be. Valamit azt is jelölhetem, hogy mennyit sportoltam és mennyi vizet ittam. Ha meghaladtam a szükséges menyiséget, akkor azt pirossal jelzi, ha pedig annyit ettem, amennyit kellett, azt zölddel. Nem rég kezdtem el használni, de eddig csak jókat tudok róla mondani.
Plant Nanny
Az egészséges életmódhoz az is fontos, hogy elég vizet igyunk. Ehhez itt van ez az alkalmazás, ahol egy cuki növényt kell megöntöznünk, minden alkalommal ha iszunk. A súlyunk megadásával kiszámítja hogy mennyi vizet kell meginnunk egy nap, és még figyelmeztet is ha régóta nem ittál. Azt is beállíthatod, hogy mekkora pohárból szoktál inni.

30 napos fitnesz kihívás: edzés
Jól jöhet, ha nehezen tudod besűríteni a mozgást a minden napjaidba. Naponta csak pár perc edzést kell megcsinálnod. A feladatokról pontos leírás és illusztráció is van. Egy kihívás 30 napos és fokozatosan nehezül.



30 Day Plank Challenge:
Az előzőhöz hasonló alkalmazás, csak plankkel. Több izmot tud erősíteni a plank, ezért én támogatom a napi szinten történő gyakorlását.





Ezeket az alkalmazásokat én a Google Playről szedtem le ingyenesen.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése