2018. március 15., csütörtök

Könyves párok

Sziasztok! Hosszabb kihagyás után, ismét visszatértem a bloggerek világába. Kezdetnek összegyűjtöttem a kedvenc könyves szerelmespárjaimat, mert tudjátok, itt a tavasz meg minden.
Ez egyben egy könyvajánló is, mert minden regényt bátran ajánlok, amiket most említeni fogok. De vágjunk is bele, itt a rövid lista a kedvenc párosaimról. :)

Magnus és Alec - Végzet ereklyéi 
Rajongók százai imádják őket, és én se vagyok kivétel. Ők a legjobbak a sorozatban. Külön-külön is elragadóak, de együtt aztán pláne.

Hermione és Ron - Harry Potter
Sokan nem értenek egyet Rowling ezen döntésével, miszerint nekik együtt kell lenniük, de én igen. Szerintem ők ketten teljesen jól passzolnak egymáshoz.

Katniss és Peeta - Éhezők Viadala
Az első könyv volt, amit szabad akaratomból vettem a kezembe, ezért az első könyves pár, akiknek drukkoltam ők voltak. Én, ha Katniss helyébe lettem volna, nem civódtam volna Peeta és Gale között. Számomra egyértelműbb volt, hogy melyikőjük a szimpatikusabb karakter.

Gwendolyn és Gideon - Időtlen szerelem 
Egy édes kis történet egy édes kis szerelmespárral. Bár én azért nem rajongok Gideonért, de Gwennel ketten jó csapatot alkotnak.

Phoenix és Yves - Lélektársak
Yves számomra abszolút könyves álompasi, Phee-t meg kifejezetten kedvelem. A sorozat szerelmespárjai közül nekem egyértelműen ők voltak a legszimpatikusabbak.

Chloé és Derek - Sötét erők
Ők nem olyanok, mint a többi pár. Vagyis inkább Derek nem olyan, mint a többi könyves pasi, mert nincs kifejezetten jóképűnek jellemezve. Pont ez teszi őt szerethetővé, hogy valósághűbb, mint a többi ifjúsági regény férfifőszereplője.

 Osszátok meg velem kommentbe, hogy nektek kik a kedvenc könyves/filmes szerelmespárjaitok. :) 

2 megjegyzés: