2016. november 11., péntek

7 hazugság, amit használsz

Sziasztok!
Itt van hét apró hazugság, amit szinte mindenki használt már.
"Hazudni bűn", de néha fogadok te is megteszed, ha nem akarsz valakit megbántani, vagy nem akarsz egy illető orrára kötni bizonyos dolgokat.
Kezeket fel, kinek ismerősek az alábbi mondatok? 



1. Amit mondasz: "Persze, hogy értem, amit magyarázol!"
    Amit gondolsz: "He?"





2. Amit mondasz: "Imádom az ajándékod!"
   Amit gondolsz: "Azt hiszem eltérő ízlésünk van..."




3.  Amit mondasz: "Érdekel!"
    Amit gondolsz: "Nem akarlak megbántani, de ez a téma teljesen hidegen hagy."




4. Amit mondasz: "Ez volt az utolsó rágom."
   Amit gondolsz: "Nem szeretnék adni neked."





5. Amit mondasz: "Most nem tetszik senki."
   Amit gondolsz: "Ezt biztos nem veled fogom megbeszélni.
"




6.  Amit mondasz: "Nincs semmi bajom."
    Amit gondolsz: " Egyszerűbb ezt mondani, mint belefogni egy panaszáradatba."





7. Amit mondasz: "Kész a házim, csak otthon hagytam."
   Amit gondolsz: " El sem kezdtem."













6 megjegyzés:

  1. "Hazudni bűn." HARRY POTTER♡ egyebkent khmmigazkhm... :)

    VálaszTörlés
  2. Sziooo ^^
    Azt szeretném kérdezni, higy tervezel-e másik blogot írni, mert szívesen olvasnám, ahogy az előzőt 😉

    Puszi: Zselyke ^w^

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Már próbálkoztam vele, de senki nem olvasta, ezért a történetes blogokkal felhagytam. Talán idővel ezen az oldalon megosztom néhány novellámat. :)

      Törlés