2017. március 4., szombat

Egyszerű DIY ötletek

Sziasztok! Hoztam nektek pár perc alatt elkészíthető DIY ötleteket. Egyik sem túl nagy dolog, viszont szerintem aranyosak. :)

Az első ez a cuki jegyzetfüzet. Az elkészítése igen egyszerű. Vágj ki annyi szívecske formát, ahány lapot szeretnél a füzetbe (én egyszerre több lapot hajtogattam félbe, így egy vágással lett 20 szívem). A legfelsőt díszítsd ki, majd tűzd össze a lapokat tűzőgéppel. 
A második ötletem ez a persely. (Tudom, ez elég gagyi lett, de nincs túl jó kézügyességem.)
 Én egy kiürült nutellás üveget használtam fel hozzá, de te használhatsz akár egy műanyag kávés poharat, vagy bármit, ami a célnak megfelel. Majd vágj egy lyukat a tetejére, végül vond be az egészet papírral. Innentől kezdve jöhet a dekorálás. Én Harry Potteresre csináltam, de te enged szabadjára a fantáziádat. Nyugi, ennél bénább már nem lehet. :D 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése