2017. április 16., vasárnap

10 locsoló vers

Sziasztok! Húsvét alkalmából összeszedtem nektek a legviccesebb/érdekesebb/furcsább locsoló verseket, amiket csak találtam. Ha ti is ismertek még, osszátok meg velem kommentben. :)



1. Egy tök, két tök, három tök, négy tök,

Nem tökölök, Öntök.

2. Húsvét van, odakinn, mosolyog az ég is,
Adjanak egy ezrest, mosolygok majd én is!

3. Józsi vagyok, szép és laza
Locsoljak vagy menjek haza?

4. Árok partján döglött ló.
Én vagyok a locsoló.

5. Tele van a hajad kosszal,
Meglocsollak Domestos-szal.

6. Falu végén templom, locsoljak-e? Nemtom.
Falu végén megint templom, locsoljak-e? Megint nemtom.

7. Sivatagban él a teve,
locsolkodni jöttem, he-he.

8. Zöld erdőben jártam, 
Két oroszlánt láttam. 
Az egyik lázas, Ide a százast!

9. Piros golyó, zöld golyó, 
Meglocsollak, vén tojó! 

10. Meglocsollak sms-sel, 
Nem fogok tökölni, 
Neked nem kell hajat mosni, 
Nekem nem kell kölni! 

+1 Zöld erdőben jártam,
barna medvét láttam,
szereti a mézet,
add ide a pénzed!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése