2017. április 4., kedd

Martina Stoessel koncert

Sziasztok! Múlt hét vasárnap, azaz április másodikán volt a Martina Stoesssel (Tini) koncert Budapesten. Én ott voltam, ezért írok egy élménybeszámolót. 

Amint bejutottunk az arénába, megrohamoztuk az ajándék boltot, ami nem volt egy könnyű feladat, mivel hatalmas volt a tömeg előtte. Sok lökdösődés árán eljutottunk a pulthoz, ahol szembetalálkoztunk a horror árakkal, de hát egy koncert ajándékboltjába, nem is számíthattunk másra. Vettünk egy-egy kulcstartót, aminek a képét csatolom a cikk végére. 

Ezután megkerestük a helyünket, miközben észrevettem, hogy itt már több volt a korunkbeli tinilány. A Violetta koncerten főleg a nálunk fiatalabb korosztály volt jelen, emiatt én elég öregnek éreztem magam, de itt már voltak sokan a tizenhat év felettiek közül is. Ennek az elején örültem, de amint elkezdődött a koncert, már nem igazán érdekelt, hogy milyen a közönség. 

És igen, aztán elkezdődött a várva várt koncert. Elégé hátul ültünk, szóval fényképeket erről nem tudtam készíteni, videón nagyjából csak a hangot vettem fel. De nem baj, láttam a lényeget, Tini arcát meg nézhettem a kivetítőn. 
A koncert maga elképesztő volt. Tini az albuma dalait énekelte, hol angolul, hol spanyolul. Énekelt néhány Violettás dalt is, ami remek nosztalgia volt. Emlékeztetett, hogy miért is szerettem azt a sorozatot. 
Egy-egy dal között, még Tini átöltözött a kivetítőn videókat néztünk, mint pl. Tini castingját a Violettába.
Tini előadására egy rossz szót nem tudnék mondani. Szépen énekelt mindkét nyelven. Megpróbált szavakat mondani magyarul is (pl: köszönöm, szeretlek titeket). 

Végig jól éreztük magunkat, ezért a koncert végén úgy döntöttünk, hogy nem megyünk még haza, hanem megpróbáljuk elcsípni Tinit, ezért hátra mentünk a művészbejáróhoz. Ott már voltak rajtunk kívül vagy ötvenen. Még várakoztunk közösen Martina nevét kántáltuk, vagy valamelyik számát énekeltük. Aztán végre megjelent Tini. És igen, ott volt tőlem egy fél méterre! De persze csak egy kerítésen keresztül. Tini kedvesen mosolygott és kiosztott pár autogramot. De sajnos az ott lévő kisebb tömeg miatt az nekem már nem jutott. De nem bánkódom, hiszen egy nagyon jó estét tudhatok magam mögött. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése