2017. augusztus 27., vasárnap

Back to school DIY

Sziasztok! Nagyon egyszerű, mégis jól mutató DIY ötleteket gyűjtöttem össze. Egyikre sem kell több időt szánni pár percnél, és mégis feldobhatjuk velük a sulis szerzeményeinket. 


Az egyszerű, unalmas füzeteimet befedtem papírral, majd az ízlésem szerint díszítettem. Az egyikre agy aranyos pandát festettem, a másikra meg filccollal rajzoltam hullámos vonalakat és pöttyöket. 

 Ez is egyszerű. Rajzlapból kivágtam két-két szívet és halál ereklyéi jelet. A két szív a ceruza két oldalára ragasztottam, egymással háttal, és a két Halál ereklyéi jellel ugyan így tettem. Oké, a szívet zsírkrétával festettem ki, mert nem volt piros filcem, és ez látszik is rajta. Elég bénácska lett, ezért ezt nem is fogom ki vinni a házból. :D 
 Na jó, ez igazából nem is DIY,mert csak ragasztót ragasztottam egyszerű papírcsipeszre, de muszáj volt bele tennem ezt az ötletet is. Én is elég sok lapot szoktam kapni a suliba, ezeket ilyen csipesszel szoktam összekapcsolni. A különböző tantárgyhoz tartozó csipeszt különböző színű ragasztóval szoktam díszíteni. Így mennyivel stílusosabb a papír tárulás.  :D


Ez a személyes kedvencem. Könyvmoly létemhez híven imádom a könyvjelzőket.  Az egyikre Harry Potter fejet rajzoltam és ráragasztottam egy gémkapocsra. Viszont Harry feje egyszerű nyomtató papírból van, ez könnyen szakad és gyűrődik, ezért ezt is csak itthon fogom használni. A másik már fog jönni velem a suliba. Ennél a gémkapcson átdugtam levágott zöld fonalakat, majd egy másik zöld fonállal átkötöttem a tetejét, a képen látható módon. Nekem nagyon tetszik. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése