2017. augusztus 9., szerda

Nagy Márk ;)

Sziasztok!
Fogadok, nem én vagyok az egyetlen, aki Bexit olvasva, megkedvelte Nagy Márk karakterét. Most összeírtam 10 indokot, hogy miért lehet őt szeretni.

1. Bármit viselhet, neki jól áll

– Mert nem akarom, hogy beteg legyél! 
– Miért? – mosolyodott el, és egészen megváltozott az arca. 
– Mert senkinek nem kívánok tüdőgyulladást – feleltem. 
– Csak ennyi? – vigyorgott. 
Na, ez már a hülye csajozós stílusa volt, amitől a falnak mentem. 
– Igen. Ennyi. 
– Értem – kacsintott. 
– Nincs egy napszemüveged? 
– De! Miért? – kotorászott a táskájában. 
– Vedd fel, mert nem akarom látni a hülye kacsintásodat, márkcsintásodat vagy szemrángatásodat. 
– Oké, ha ennyire zavar – vette elő a napszemüvegét.
– Na jó, inkább vedd le – adtam meg magam, mert pechemre brutálisan jól állt neki az a hülye pilótaszemüveg.

2. Mindig egy úriember

– Kész vagyok, megfordulhatsz. 
– Oké – vigyorgott Márk, aki fehér ingének gombjával szórakozott. 
– Kösz, hogy nem szívattál, azzal, hogy megfordulsz – mosolyodtam el hálásan, mire Márk a kigombolt ingben rám pillantott. 
– Mit gondolsz rólam? Úriember vagyok – közölte. 
– Igen, de mondjuk ennyi idő alatt te is át tudtál volna öltözni – néztem rá, aztán megakadt a szemem valamin, amitől tátva maradt a szám. Egy tükör lógott a falon. – Te szemét! – léptem indulatosan Márkhoz, és csapkodni kezdtem. 
– Mi az? Ne már! Nem csináltam semmit – röhögött. 
– Hogy lehetsz ennyire bunkó? Végignézted? – ütlegeltem.
– Nem láttam semmit – vihogta. – Nem láttam, hogy fekete melltartó van rajtad… 

3. Jó marketingmenedzser

- Nagyszerű. Akkor, miután megnyertem a műsort, már el is kezdhetünk dolgozni a Márker branden. 
– A min? – szaladt össze Körte szemöldöke. 
– Márker brand. Közeleg az év vége. Te nem látod magad előtt, ahogy a Márkerek a karácsonyfa alatt Nagy Márk-pizsamában bontogatják az ajándékokat? Márker-pizsi. S-től XL méretig. Több színben. A szlogen lehetne: Aludj Nagy Márkkal! – magyarázta. 


4. Nagyszerű jelmeztervező
– Egyébként hol a jelmezed? Nem farsangi bulin voltál? 

– De, és ez a jelmezem- mutatott magára. Farmer, póló, zakó, magas szárú cipő és a fejére tolva a hülye szponzori napszemüveg. 
– Justin Bieber? – tippeltem, mert nem jutott más eszembe. 
– Nem – rázta meg a fejét azonnal. – Nagy Márk. 
– Te magadnak öltöztél? – meredtem rá elképedve. 
– Persze – biccentett. – És mellékesen, biztos, hogy megnyertem volna a jelmezversenyt, ha nem rakod le a telefont, miközben még beszéltem, és ezért nem kellett volna eljönnöm hozzád… – vágta a fejemhez.

5. Ért a bókoláshoz

– Egyébként, mondtam már, hogy mennyire jól nézel ki ma este? 
– Öhm. Nem – ráztam meg a fejem zavartan. 
– Pedig akartam – vigyorgott. – Te vagy ebben a teremben a negyedik legszebb lány – tette hozzá, mire elképedve meredtem rá. 
– Hogy te mekkora… – kezdtem, de Márk röhögve félbeszakított. – Nyugi, csak vicceltem. A második vagy.

6. És a csajozáshoz is ért

– Legjobb csajozós szövegem három szóval? 
– Aha. 
– Nagy Márk vagyok – felelte egyszerűen

7. Látványnak sem utolsó :)

– Ki az? – kérdeztem gyenge, erőtlen hangon. 
– Márk – szólt a hang az ajtó túloldaláról, így megkönnyebbülten nyitottam ki. Márk fehér pólóban és bokszerben állt előttem, a haja vizesen lógott a homlokába, szemmel láthatóan az imént lépett ki a zuhany alól. Most mondjam, hogy úgy lenne fair az élet, ha minden lány legalább egyszer hasonló látványra nyithatná ki az ajtaját? Kellene egy ilyen törvény, vagy ilyesmi.

8. Még a szemöldöke is jól néz ki :D

– Hé, Beka! – lépett hozzám. 
– Mi az, mégis feltöltötted a jobb szemöldöködről azt a képet, amiről megpróbáltalak lebeszélni? – pillantottam rá unottan a tükörből. 
– Nem. Vagyis igen, és elképesztően sok lájkot kaptam, azt írják, hogy az én szemöldököm a „legszexibb” – vigyorgott a tükörhöz közelebb hajolva, hogy ellenőrizze az állítást. 
– Gratulálok, egy ilyen titulus minden előadó álma – dünnyögtem.

9. Egy élmény vele vitázni
– Haragszom rád – jelentette ki. 

– Hogy mi? – kapkodtam a fejem, és kezdtem úgy érezni, hogy mindenki meghülyült. – Te, rám? Már bocs, de én haragszom rád. 
– Nem, nem – ingatta a fejét. – Én rád. Szemét voltál tegnap este – vonta meg a vállát. 
– Én? Én voltam szemét? 
– Igen – bólintott. – Tudod, tegnap este óta azon rágom magam, hogy vajon mivel bántottalak meg. 
– És ebből hogy lett az, hogy te haragszol rám? – érdeklődtem, mert én eddig ismertem a történetet. 
– Úgy, hogy átgondoltam, és igazam van.

10. Ő a két lábon járó szerénység

– Azt hiszed, hogy nem vagyok tapintatos? 
– Márk. Tudom, hogy nem vagy az – vágtam oda hanyagul. 
– Hé. Én lepleztem magam miattad! 
– Fogadjunk, hogy volt benne egy kis „baromira jól áll nekem a kapucni” is – hunyorogtam. 
– Ah, szóval szerinted is jól áll? – vonta fel a szemöldökeit. 
– Márk, miért? Miért van az, hogy veled csak rólad lehet beszélni? És ha nem te vagy a téma, akkor te leszel? – meredtem rá elképedve. 
– Beka – fúrta a tekintetét az enyémbe. – Mindketten tudjuk, hogy az esetek többségében ugyanazon gondolkodunk. 
– Mégpedig? – grimaszoltam, előre félve a választól. 
– Rajtam.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése