2017. december 27., szerda

DIY szépségápolás


Sziasztok! Ezeket a recepteket vagy a neten találtam régebben vagy egy barátnőm írta le nekem. A lényeg, hogy már mindegyiket kipróbáltam és nekem tetszettek. 

Fürdőbomba
Hozzávalók:
 2 evőkanál szódabikarbóna
1 evőkanál citromsav
1 evőkanál kukoricakeményítő
5-10 csepp tetszőleges illóolaj (Én citromolajt vagy levendulaolajat javaslok)
Citromfű
Olívaolaj
Elkészítése: Egy tálba keverjük össze a száraz hozzávalókat, még egy formázható masszát nem kapunk, majd erre szórjuk rá kevéske citromfüvet, majd csöpögtessük rá az illóolajat. Majd tegyük át muffin papírra és hagyjuk megszáradni.

Dezodor
Hozzávalók: 

2 kanál szódabikarbóna
2 kanál kukorica liszt
1,5 kanál kókusz zsír 
Elkészítése: Keverjük össze a hozzávalókat egy tálba és kész is. Én utána ezt egy üres arckrémdobozba tettem át és ha használni akarom a kezemmel nyúlok bele és kenem fel. Romlandósága miatt hűtőben tárolandó!

Ajakradír
Hozzávalók:
 Kókuszzsír
Méz
Nádcukor
Elkészítése: Keverd össze a hozzávalókat, majd masszírozd meg vele az ajkaidat.

Bőrradír
Hozzávalók


Cukor
Olívaolaj
Reszelt citromhéj
Elkészítése: Keverd össze az alapanyagokat, majd zuhanyzás közben masszírozd meg vele a testedet.

Megjegyzés: Ahova nem írtam mértéket, ott érzés szerint rakd bele a hozzávalókat.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése