2018. január 3., szerda

2017 könyves összefoglalója

Boldog új évet mindenkinek!
2017-ben 39 könyvet olvastam el, vagyis inkább 38 és felet, mert még a Rozsban a fogónak nem értem a végére. Ebből az olvasmánylistámból fogom most kiválasztani a legemlékezetesebb könyveket. Nektek mi volt a legjobb könyves élményetek 2017-ben?

Legnagyobb meglepetés:
 Leiner Laura: Bexi sorozat
Amikor januárban belekezdtem az első részbe, nem számítottam rá, hogy nekem tetszeni fog. Azt hittem kinőttem már ebből, és Leiner Laurát sem szerettem soha. Pozitívan csalódtam benne. Kikapcsolódásnak tökéletes volt, mindig megtudott nevettetni és a karakterek is sokkal szerethetőbbek voltak számomra, mint az SZJG-ben.

Legizgalmasabb:
Kerry Drewery: 7. Cella
Ha szereted az Éhezők Viadalát, az Útvesztőt és az ehhez hasonló hangulatú könyveket, ezt is ajánlom.

Legaranyosabb:
Chanda Hahn: Bűbájtalan
Könnyed és aranyos történet. Egy nap alatt kiolvasható, mert rövid és cselekményes.

Legjobb romantikus
Kelly Oram: Cinder és Ella
Olvastam már más LOL könyvet is az írónőtől, de ez lett a kedvencem. A történet egy internetes barátságról és Ella életének tragikus fordulatáról szól, de mégis ott van benne a megszokott, könnyed LOL stílus.

Legjobb New Adult
Elle Kennedy: Az üzlet
A történet egyszerű: van egy srác, aki csak ágyba bújik a lányokkal, nem kell neki kapcsolat, majd belép az életébe  főszereplő lány és egyből minden megváltozik. Olvashattunk már pár könyvet ilyen témában. Akkor ez mitől olyan jó? A humorától, a fogalmazásától, és hogy valamiért mégis több ez a könyv, mint azt gondolnánk.

Legkevésbé jött be:
Claudia Gray: Örökéj
Nem azt mondom, hogy borzalmas volt, csak nekem nem tetszett. Olvastam már sokkal jobb vámpíros könyveket is.

Legjobb filmadaptáció:
Nicola Yoon: Minden, minden
Így kell egy könyvből filmet csinálni! Persze, nyilván volt amit kihagytak és amit hozzáadtak, de összességében nagyon meg voltam elégedve a filmmel, amit az egyik kedvenc könyvemből csináltak. 


Tervek 2018-ra:
Már van is egy listám azokból a könyvekből, amiket idén tervezek elolvasni. Meg is osztom veletek.

Amibe belekezdenék:

- Jennifer Niven: Veled minden hely ragyogó
- Stephanie Garber: Caraval
- Marie-Aude Murail: Lakótárs kerestetik!
- Andy Weir: A marsi
- Penelope Dougles: Szívatás
- Erin Watt: Papír hercegnő

Sorozat folytatása:

- Darren Shan: Zom-B 3. része
- Leiner Laura: Bexi 6. része
- Kelly Oram: Cinder és Ella 2. része

Év végén meglátjuk, hogy mi jön össze belőle. Nektek vannak már terveitek a könyvek terén?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése