2017. július 26., szerda

5 film még az idén

Sziasztok! Rám tört a mozizhatnék, ezért leírtam, hogy mik azok a filmek, amiket idén biztos megfogok nézni. Nektek van olyan film, aminek már nagyon várjátok a megjelenését?

Majmok bolygója - Háború 

Már megy a mozikban
Bár nem vagyok majmok bolygolyója rajongó, az előzetese felkeltette a figyelmemet, ezért valószínűleg elmegyek megnézni azzal a barátnőmmel, aki imádja ezt a filmet.
Előzetesét itt tudod megnézni.

Minden, minden
Magyar premier: Augusztus 3.
Nem olyan régen olvastam ki a könyvet és a kedvencem lett. Aranyos történet, amely szinte olvastatja magát. Már tűkön ülve várom, hogy vajon  mit fognak kihozni a filmből.
Előzetesét itt tudod megnézni.

Pappa Pia
Premier: 2017 Augusztus
Magyar vígjáték, amiben többek között, Nagy Feró is játszik. Abszolút felkeltette az érdeklődésemet.
Előzetesét itt tudod megnézni.

Mogyoró meló 2
Magyar premier: 2017 Augusztus
Én annak a híve vagyok, hogy a rajzfilmekből nem lehet kinőni. Az első rész aranyos volt, így hát a másodikat is megnézem.
Előzetesét itt tudod megnézni.

Tökéletes hang 3
Magyar premier: 2017 December
Az első két rész tetszett, Anna Kendricket és Rebel Wilsont imádom, szóval biztos megnézem.
Előzetesét itt tudod megnézni.

2 megjegyzés:

  1. Szia :) Jó lett a lista, bár őszintén szólva egyiket sem várom. (Oké a Tökéletes hang 3-at egy kicsit azért igen, bár nem vagyok hatalmas rajongó.) Nekem idén a Gyilkosság az Orient Expresszen az, amit semmiképpen nem hagyhatok ki, rajongóként. (Csak hát nem fűzök hozzá sok reményt)
    Jó lett a bejegyzés :)
    Üdv: Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia. :) Én meg azt nem terveztem megnézni. Bár kitudja, ha nagyon ajánlják lehet rábeszélhető leszek.
      Köszi. :)
      Üdv, Klárii

      Törlés