2017. július 3., hétfő

Ha egyedül vagy nyáron

Helló! Eljött a nyár és fogadok te is tele vagy tervekkel és program ötletekkel. De előfordulhat, hogy mégis magadra maradsz, mert a barátok elutaztak és nem találsz senkit, akivel kimozdulhatsz. Erre az esetre írtam össze 6 tippet, hogy lefoglald magad.

1. Olvasás új élményekkel

Én egész évben olvasok, ezért ez nem lenne újdonság. De most elhatároztam, hogy kifogok olvasni egy könyvet angolul, mert már egy ideje tervezem, de még nem jött össze. Ezt neked is ajánlom. Akár olvas barkácskönyvet vagy egészséges életmóddal foglalkozó könyvet, vagy egy DIY ötleteket tartalmazó könyvet. Olvass el bármit, ami érdekel, de eddig még nem szakítottál időt rá.

2. Keverj magadnak koktélt
Ha már nyár, akkor koktélok. A neten rengeteg házilag elkészíthető receptet találhatsz, érdemes lehet megpróbálkozni velük.

3.  Kezdj el sportolni 

Tudom, ilyen melegbe kinek van kedve a tűzőnapon mozogni? De mondjuk elmehetsz úszni az uszodába. Én már egy ideje szemezgetek az utcánkban lévő konditeremmel. Lehet ráveszem magam, hogy kipróbáljam. De ha ezek nem hoznak lázba, keress egy jó aerobik/zumba/tánc oktató videót a neten és még csak ki sem kell mozdulnod egy kiadós mozgáshoz.

4.Vásárolgass egyedül

Ha a plázázás neked is barátnőkkel együtt végzet tevékenység, akkor ne oda menj. Menj el turkálóba (bár sokan nem szeretnek használt ruhát venni, szerintem alkalomadtán el lehet menni turizni. Néha igazi kincseket lehet kifogni. Valaki mesélte, hogy vett ott magának egy Harry Potteres felsőt alig pár száz forintért. Hol máshol eshetne ez meg?)
Vagy menj el piacra. Múltkor egy 4500 ft-os felsőt lealkudtam 2500-ra és büszke voltam magamra :D A legtöbb árus elég jófej és rugalmas az áraikat illetően. A gyümölcsárusok többségétől meg kérhetsz kóstolót is, mielőtt megveszed az árút, így biztosan tudod, hogy elég édes-e neked az adott gyümölcs. 


5.  Merülj el a DIY-ban
Én igazán kétbalkezes vagyok, de szeretek DIY ötleteket kipróbálni. Nemrég csináltam magamnak cuki könyvjelzőket, de egy textil táskát is tervezek kidíszíteni. A fürdőbombától kezdve a mindenféle lakásdekor ötleteken át egészen az ékszerekig mindenre lehet találni ötleteket a neten, csak bele kell merülni a keresésbe.

6. Mozdulj ki egyedül

Attól, hogy éppen nincs kivel elmenned, még nem kell a négy fal között ülnöd egész nap. Menj el fagyizni és sétálgatni a városba. Vagy ülj le egy parkba zenét hallgatni vagy olvasni. Vagy akár egy kávézóba vagy gyorsétterembe is beülhetsz egyedül iszogatni/eszegetni, ha ahhoz van kedved. Sőt, van aki egyedül is elmegy moziba, akkor legalább csak a filmre tud koncentrálni. Miért is ne? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése