2016. december 27., kedd

8 női hazugság

Sziasztok!
Nemrég mutattam 7 hazugságot, most itt van a nőkre vonatkozó verziója is. Jó persze, a legtöbb sztereotipikus és nem hiszem, hogy mindenkire igaz, de azért szerintem találtok egy-kettőt, ami illik rátok.
Na csajok, ki ismer magára? 


Amit mondnunk: "Szoktam focit nézni"
Amit gondolunk: "Néztem az EB-t. Most már felvághatok a foci rajongásommal."

Amit mondunk: "Az új barátnője kedves lánynak tűnik"
Amit gondolunk: "Egy kis liba.."

Amit mondunk: "Nekem mindegy"
Amit gondolunk: "Nem mindegy, de nem szeretnék rád erőltetni semmit. Majd csak sugallom, hogy mit szeretnék"


Amit mondunk: "Ő is itt van? Nem érdekel. Már túl vagyok rajta"
Amit gondolunk: "Itt van? Hol? Merre?"


Amit mondunk: "Még öt perc és kész vagyok"
Amit gondolunk: "Te is pontosan tudod, hogy még egy fél óra"


Amit mondunk: "Nincs is szükségem arra az új ruhára"
Amit gondolunk: "Kell,kell,kell!"


Amit mondunk: "Értem, hogy hogyan kell megszerelni a számítógépet"
Amit gondolunk: "Egy szót sem értek, de el ne magyarázd még egyszer"

Amit mondnunk: "Tudok főzni"
Amit gondolunk: " Hát... a pirítósom finom"




2 megjegyzés: