2016. december 24., szombat

Karácsony!

Nagyon boldog karácsonyt minden idetévedőnek! Meg persze azoknak is, akik nem tévedtek ide. Remélem számotokra is kellemesen telnek az ünnepek. :) 

Hoztam nektek néhány ideillő viccet, meg karácsonyi képösszeállítást. Bár mindkettőből elég keveset szedtem össze, azért remélem tetszik. :)  


Két barátnő beszélget:
- Már megsütöttem a mákos és diós bejglit, a karácsonyfánk is kész.
- Bejglit én is csináltam, de karácsonyfánkot még nem. 


A kisfiú megkérdezi az apjától:
- Idén mi lesz a karácsonyfa alatt?
- A parketta, fiam.

Két feleség beszélget.
- Hallom, letartóztatták a férjed.
- Ne is mond, idén túl korán kezdte el karácsonyi bevásárlást.
- Nem bűn az.
- De, mert még a bolt se volt nyitva.

- Miben különböznek a japánok és a mikulás?
- A japánok nindzsák, a mikulásnál meg van zsák.








Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése