2016. december 17., szombat

Amikor mindent az utolsó pillanatra hagysz

Sziasztok!
Nyakunkon a karácsony! Nem tudom ti hogy vagytok vele, de én mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok, ezért az ünnepek előtti napok kapkodással teliek.
Az alábbi pontokban ezt fogom bemutatni. Ki ismert még magára?

Ajándékok beszerzése
Mit is kért Juli? Éneklő hajkefét? Ezt hol tudom beszerezni? Kínában? Remek,  holnap reggel kiugrom érte, délre itthon is vagyok. Több időm nincs rá.

Lakás díszítés
December 17.-e: Még van egy hetem egy alapos takarításra és a ház díszítésére. Karácsonyra remekül fog kinézni.
December 24.-e reggel: Ó a manóba! A lakás szörnyen néz ki! Jó, hozom a porszívót, a kacatokat beszórom a szekrénybe, a nappaliba gyorsan felragasztok két darab karácsonyfadíszt és kész is.



Öltözködés
Ha már 24.-e van felveszem a szép karácsonyi mintás pulcsim. Ja, hogy az még a szennyesben van? Mindegy, itt van ez a póló, amin tengerpart és pálmafák vannak. Jó lesz ez mára.

Karácsonyfa díszítés
Neki állnék díszíteni a fát, de akkor rájövök, hogy nincs elég dísz itthon. A boltokból meg persze a jobbakat mind elkapkodták. Mit tehetnék? Az elejét meg az oldalát feldíszítem, a hátát meg neki tolom a falnak, így senki nem fogja látni az üres részt.

Ajándékok becsomagolása
Hozom a csomagoló papírt és neki esek. Vagy mégsem. Túl sok az ajándék, sosem végeznék vele, pedig még egy csomó dolgot kell elintéznem. Az ajándékokat inkább zacskókba teszem.


Sütés
Mindjárt itt vannak a vendégek, én meg örülök, hogy a főmenüt eltudtam készíteni. Bejglire, mézeskalácsra és zserbóra már nincs időm. Jó, akkor csinálok kókuszgolyót, az hamar kész lesz. 


2 megjegyzés:

  1. Szia!
    Én amolyan aggódós típus vagyok, szóval utálok mindent az utolsó pillanatra halasztani, néha mégsem sikerül időben elvégeznem a fentebb említett teendőket. Persze ilyenkor nemcsak én vagyok a hibás... Például amikor valaki karácsony előtt egy héttel találja ki, hogy mit akar. Általában valami olyat, amit fényévekre tőletek lehet kapni, drága vagy csak interneten lehet rendelni, de valószínűleg már nincs raktáron... A sütés akkor szokott elhúzódni, amikor anyukám megígéri, hogy mindent hoz haza, ami csak kell... aztán a felét elfelejti...
    Jó kis bejegyzés lett :) Boldog karácsonyt előre is :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én mindig mindent az utolsó pillanatra hagyok, most sem állok még sehogy. De tényleg van olyan, ami nem csak az én hibámból lett elhúzva. :)
      Köszi. Neked is boldog karácsonyt előre is. :)

      Törlés