2017. január 3., kedd

10 dolog, amit megtanultam

Sziasztok!
Mivel mindjárt itt a félévi bizonyítvány, nekem meg jövőhónapban lesz két vizsgám is (jaj), ezért írok néhány bejegyzést tanulás témakörhöz. Először elmondok nektek 10 apró dolgot, amit én megtanultam a diákéveim alatt. 

1. SOHA ne kérdezd meg egy tanártól, hogy az adott tananyagot mire fogod használni az életben. 

2. A stressz labda zseniális találmány. Vele könnyebben elkerülhető egy kirohanás.

3. Az E-napló viszont egy szörnyű találmány.

4. A tanár-diák vitában csak a diák jöhet ki vesztesen. 

5. A tanárikar egy nagyon összetartó közösség. Még akkor is kiállnak az egyik kollégájukért a diákokkal szembe, ha nagyon nincs igazuk. 

6. A hosszú ujjú pulcsik nagyon is hasznosak, ha a karodra akarsz puskát írni. 

7. Lehetetlen úgy végig csinálni egy tanévet, hogy minden tollad év végéig is a te tulajdonod maradjon. 

8. A pletykákat nem szabad mindig elhinni.

9. Nem kell mindig mindenkivel jópofiznod. 

10. Ami a legfontosabb: a diákéveket túl lehet élni. :) 



4 megjegyzés:

  1. Szia!
    Ah, én most taposom a 11-et, szóval még benne élek ebben a remek kis világban. A tanár-diák vita ismerős, szörnyű, de közben valahogy megnyugtató is, hogy ennyire kitartanak egymás mellett. Nálunk nincs e-napló, csak sima, de sajnos lehetetlen megszerezni... Nem mintha, én ilyesmin törném a fejemen, de szerintem legalább egyszer mindenkinek eszébe jutott már :)
    Üdv: Kriszti

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Szegény, neked még hátra van a neheze. Sok sikert hozzá. :)
      A E-naplót meg lehetetlenség meghachkelni, pedig ez is tuti mindenkinek eszébe jutott már. :)
      Üdv: Klárii

      Törlés
  2. Szia!
    Teljesen igaz mindegyik! :D
    Én is most állok neki fizikát és törit tanulni illetve föci beadandót kell még írnom, szóval ez a bejegyzés most pont illik az egész napos tanuláshoz...Á, rossz belegondolni! :D
    Sok sikert a vizsgákhoz! (:
    Nagyon jó bejegyzés lett! ^^
    Szia!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én is egész napi tanulást terveztem, szóval átérzem.:D
      Neked is sok siket a tanuláshoz.
      Köszi. :)

      Törlés