2017. január 19., csütörtök

Januári zeneajánló

Sziasztok!
Úgy gondoltam megosztom veletek az e havi top 5 számomat, mivel nyilván ti is szerettek zenét hallgatni. Írjátok meg nekem a kedvenceiteket kommentbe. :)


Shawn Mendes - Act like you love me
 Bizonyára sokan ismeritek őt. Sok jó száma van, de ez lett tőle a nagy kedvencem.  Nem is értem, hogy miért nem lett annyira híres, mint a Treat you Better vagy a Stitches.
link

Sam Tsui - Start Again
A dalszöveg valami gyönyörű. Arról szól, hogy nem kell egyedül megbirkóznod a szívfájdalmaddal. Ki ne hinni el, ha ezt Sam énekli? ;)
Link

Green Day - Still Breathing
Bár nem vagyok az együttes rajongója, ez a szám nagyon tetszik.
Link

Heffron Drive - Living room
A Big Time Rush egykori tagjának új bandájának dala. A klipje még csak pár napja jött ki. Nem tudom ti hogy vagytok vele, de nekem első hallgatásra szerelem volt.
Link

Charlie Puth - Dangerously
Bár a klipje nem nyerte el a tetszésemet, a dalt imádom.
Link

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése