2017. január 11., szerda

Reggelek...



Sziasztok!
A reggeleim sosem nyugisak. Mindig kapkodva készülődök és bevallom, a suliból sokszor elkések. Nyugtassatok meg, hogy ezzel nem vagyok egyedül. Kinek telnek a reggelei hasonló módon?


*Óra csörgés*
Neee. Neem akaroook felkelni. Aludni.Akarok. Még. 
*25 perccel később*
Mennyi az idő? Máris? De hát alig egy perce csuktam be a szemem. Elfogok késni!
Irány a konyha. Kávé kell. Hol a tej? Nem találom. Pedig tegnap este visszaraktam a hűtőbe. Ja, de itt van a helyén. De nem is kell, ma simán csak cukorral akarom inni. 
Átmegyek a fürdőszobába. Megmosom az arcom hideg vízzel. Na végre felébredtem! Ja várj, mégsem. Inkább iszok még egy kávét. 
Meg mostam már a fogam vagy csak akartam? Azt hiszem még nem. Ááá még félig alszom, azt se tudom mit csinálok. 
Mit vegyek fel? Kell a piros kardigánom. Hol lehet? Nincs a szekrényben. Ja tényleg, szennyesbe raktam. Akkor felveszem a kéket. De ez nem illik a felsőmhöz. Akkor azt átveszem a lilára. Jó lesz ez így mára.
Na, most fogom megmosni a fogam. A hajamat is kifésülöm. Jöhet a smink. Túl sok az alapozó, leszedem a felét. Nem lett egyenes a tus, igazgatom még. A francba, most meg megcsúszott a kezem. Újra kezdem. Na, most jó lesz! Várjunk, az egyik szememen több a spirál. Most meg a másikon. Na jó, teszek rá! Így megyek emberek közzé.
Mennyi az idő? Bakker! Elfogok késni!


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése