2017. január 22., vasárnap

Átlagos diák gondolatok

Sziasztok!
Kezeket fel, kinek ismerősek az alábbi pontok?

1. Na most ezt megtanulom! Semmi nem tarthat vissza! Ezt az egészet mind befogom magolni! Várj, az ott egy LÉGY? A PLAFONON? Akkor szerintem én most nézegetem egy ideig.


2. Az eukarióták, olyan élőlények, melyek valódi sejtmaggal rendelkező sejtekből állnak.
 Akkor újra: az eukari..izék olyan... sejt ami... Jó feladom! 



3. Ma megírjuk a dogát. Bárcsak hiányozna a tanár. Kérlek, kérlek, legyen beteg. Á, itt van. A francba!

4. * Doga közben*  Ezt honnan tudjam? Ilyet tanultunk? Ennél a feladatnál még a kérdést sem értem!

5. Na jó, megnézem a puskámban az évszámot. 1570 vagy 1576? Esetleg 1546? Miért nem tudtam szebben írni?




6. Na jó túl vagyok rajta. Megnézem a füzetembe, hogy jól írtam-e. 1576. Ugye ezt írtam? Ugye? Basszus, lehet hogy nem!

7. Mit mondasz, volt benne ilyen feladat? Hol? A másik oldalon? Volt másik oldal??



3 megjegyzés:

  1. Szia!

    Szeretném azt mondani, hogy na most magamra ismertem, de... úgy tűnik menthetetlenül jó gyerek vagyok :/ nem puskázom és sosem magolok. Na jó, azért a beteg tanáros pont betalált :D
    Üdv: Kriszti :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Nem baj az, ha nem puskázol legalább nem fenyeget a lebukás veszélye. :)
      Köszi, hogy rendszeresen visszajársz. :)
      Üdv.:Klárii

      Törlés
  2. A dolgozatknát az a tegjbb, attr a puskát a dolgozatoddal adod be xD

    VálaszTörlés