2017. január 7., szombat

Leiner Laura: Késtél

 
Szerző: Leiner Laura
Eredeti cím: Késtél

Fülszöveg:
Budai Rebeka élete tizenhat évesen fenekestül felfordult, amikor posztolt a barátja falára egy szemrehányó, egy szál gitáros dalt, a Késtélt. 
Azóta ő Bexi, aki immár a második lemezén dolgozik, a dal ugyanis óriási sláger lett és országos hírnevet hozott számára. 
Körte, a tetoválóművészből avanzsált menedzser épp egy tévés fellépést szervezett le a Pop/Rock sztár leszek! döntőjébe, ahol Beki a legesélyesebb versenyző duettpartnere lesz. 
Nagy Márk nemcsak az énekhangjával, hanem külsejével is belopta magát a női nézők szívébe, de Bekivel már nehezebb dolga lesz…

Vélemény:
Engem ez a könyv nagyon meglepett.  Arra számítottam, hogy nem fog tetszeni, elvégre nem is én vagyok a célközönsége. Laura Szent Johanna Gimije nem is tetszett. Idős vagyok már ehhez a műfajhoz. Gondoltam én. De rá kellett jönnöm, hogy mégsem. Imádtam olvasni. Vicces volt és szórakoztató.
Persze azért tökéletesnek nem mondanám. Találtam benne hibákat. Például, amikor az egyik interjún megkérdezte a riporter Márktól és Bexitől, hogy előre megbeszélték-e, hogy Márk jelenti be a közös duettjük hírét. Értem, hogy az írónő miért tette bele, de nagyon erőltetett volt. Ilyet egy riporter miért kérdezne?
De szerencsére sokkal több pozitívumot tudok felsorolni. Többször alig bírtam ki, hogy ne nevessek hangosan. A regény pörgős volt, a lapok szinte olvastatták magukat. A karakterek szerethetőek voltak. Körte volt a kedvencem, de örömmel láttam, hogy Laurának Cortez után, ismét sikerült egy könyves álompasit alkotnia Márk személyébe (már, akit nem zavar az egoizmusa).
Még egy dolog, ami nem tetszett: a vége. Enyhén szólva hatásvadász, ráadásul az olvasó a falat kaparja tőle. 


Ajánlom:

Azoknak, akik szeretik az egyszerűbb történetű, de poénos könyveket. Meg azoknak, akik szívesen olvasnának arról, ami egy tehetség kutató színfalai mögött játszódhat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése